Impactul unei campanii mixte de marketing pe radio sau tv

O campanie de marketing este alcătuită din mai multe componente, fiind de cele mai multe ori percepută ca o campanie de promovare mixtă. Acest amestec în marketing cuprinde diferitele moduri prin care o campanie media poate comunica cu potențialii clienți. Și, deoarece campaniile de promovare sunt extrem de importante astăzi, este recomandat ca o campanie de publicitate să fie transmisă prin intermediul mai multor canale de promovare.
O campanie de promovare mixtă oferă mult mai multă expunere, dar și credibilitate, un element esențial pentru orice brand, indiferent de industria din care face parte. De cele mai multe ori, brand-urile colaborează cu o agenție de promovare care poate oferi atât un preț campanie media corect, cât și o campanie de publicitate versatilă. Insă, cea mai populară metodă de promovare rămâne cea care conține o campanie de publicitate la radio și la TV.

Cum funcționează campania de publicitate integrată?

O agenție de promovare are rolul de a pune bazele unei campanii de marketing in funcție de așteptările și bugetul clientului. Un spot publicitar poate lua forma unui spot video, dar în același timp poate fi folosit și ca un spot publicitar la radio. Oricum ar fi, creația unui spot publicitar poate conține diferite canale de transmitere a mesajului unui brand către potențialii clienți. Iar cele mai populare metode de realizare a unei campanii de marketing integrat rămân promovarea radio și promovarea TV.

#1 Campania de promovare distribuită pe Internet și TV

Spre exemplu, o campanie media pentru un magazin online se poate realiza cu ajutorul promovării online prin intermediul rețelelor de socializare, a parteneriatelor online, sau a materialelor video. Insă, după ce o campanie de marketing obține resultate satisfăcătoare, mesajul se va transmite și prin intermediul unor canale mai puternice, precum radio, TV și outdoor. Astfel, un singur spot video de prezentare poate fi folosit in mai multe moduri și poate fi transformat cu ușurință într-un spot radio.

#2 Campania de promovare distribuită la TV și radio

Promovarea radio și promovarea TV rămân cele mai puternice unelte ale unei campanii de marketing. Este o abordare clasică, însă analiza de piață dezvăluie că rezultatele unei astfel de campanii de promovare sunt mult mai bune decât în cazul altor canale de transmitere a unui spot publicitar.

#3 Campania de promovare distribuită la TV, radio și prin intermediul Outdoor Media

O campanie de publicitate poate fi atât de vastă, încât va folosi orice mijloc de promovare disponibil. Așa că, pentru o campanie de marketing inedită, multe brand-uri solicită unei agenții de marketing să folosească atât campaniile radio, cât și campaniile TV. Mai mult, adăugarea unui element de Outdoor Media, cum ar fi un panou publicitar, poate adăuga valoare unei campanii de publicitate.
Într-un cuvânt: o campanie marketing combinată este cea mai sigură metodă de a atrage atenția asupra unui brand și a-i spori credibilitatea.