O campanie de publicitate reprezintă cea mai bună metodă de a atrage clienți noi. Desigur, o astfel de campanie de promovare contribuie la vizibilitate brand-ului pe piață, fiind un instrument excelent pentru a crește vănzările unor produse sau servicii. Însă, nu multe brand-uri știu cum să profite de aceste instrumente esențiale ale unei campanii de publicitate și, de aceea, optează pentru servicii de producție audio sau video.
O agenție de promovare oferă cea mai profesionistă și eficientă abordare a unui proiect bazat pe o campanie de publicitate. Dar, în același timp, această agenție de marketing are uneltele necesare de a oferi cele mai bune rezultate în ceea ce privește procesul de creație spot publicitar. În funcție de nevoile unui brand, un anunț la radio reprezintă prima soluție pentru a transmite un mesaj. Iar pentru realizarea unui spot radio este necesar să ținem cont de mai mulți factori.
Diferite prețuri publicitate radio
In primul rând, un proiect de realizare spot radio, indiferent dacă este vorba de o reclamă radio în București, o reclamă radio în Ploiești sau pur și simplu de o reclamă radio națională, pornește de la stabilirea unui buget. O campanie media radio poate avea o cotație pentru un spot radio diferită față de altă ofertă de publicitate. Prețul unui spot publicitar radio este stabilit in funcție de mai mulți factori, cum ar fi conținutul unui spot radio, durata campaniei de publicitate la radio, sau intervalul orar de difuzare spot radio în București sau în orice alt oraș din țară.
Durata unei campanii de promovare radio este esențială
O campanie de publicitate la radio are nevoie de o anumită perioadă de difuzare a unui spot publicitar la radio fără de care nu poate avea rezultate optime. Un anunț la radio trebuie distribuit la un post de radio de încredere, în timp ce serviciile de producție audio pentru radio trebuie să fie profesioniste pentru a atrage rapid atenția ascultătorilor.
Oricum, indiferent dacă spotul publicitar la radio este menit să fie difuzat în cadrul unei campanii de promovare la radio națională, sau pur și simplu este creat pentru o audiență mai restrânsă cum ar fi un spot de promovare radio în București, durata acestei campanii de marketing este mai mult decât importantă.
Specialiștii în realizarea unui spot radio și distribuirea unei campanii de publicitate la radio ne sfătuiesc să alegem o durată de promovare la radio de minim trei luni. În acest fel, mesajul unei campanii media radio ajunge la cât mai mulți ascultători. Desigur, mai există un alt avantaj pe care trebuie să îl menționăm: o campanie de promovare radio de minim trei luni oferă un raport calitate-preț mai bun. Cu cât campania de publicitate la radio este mai lungă, cu atât prețul unui spot radio scade mai mult. Astfel, oferta de publicitate radio este mult mai avantajoasă în ceea ce privește cotația spot radio dacă anunțul la radio este difuzat pe durata a mai multor luni.