Secretul promovării TV

Vreau să apară brandul meu la TV, cum să-mi promovez produsul la TV?

Un clip publicitar – spot video te poate ajuta în numeroase moduri când vine vorba de difuzare TV. Indiferent dacă ai nevoie de o agenție de publicitate din Ploiești sau București, echipa noastră te poate ajuta să îți promovezi produsul cu un clip publicitar – spot video.

Atât difuzarea națională, cât și cea locală, poate avea un impact vizual semnificativ. Acest lucru îți poate face afacerea cunoscută și poate îmbunătăți rezultatele altor abordări de promovare precum reclama pe bloc, (Mesh) reclama pe stradă, reclamă pe autobuz și panoul stradal. Echipa noastră creează planuri personalizate de promovare în funcție de nevoile și așteptările tale. O expunere outdoor este de cele mai multe ori insoțită și de un spot TV sau un spot pe radio – voice over radio.

Când vine vorba despre cum să promovezi un produs la TV, avem câțiva pași de urmat pentru a obține cele mai bune rezultate cu un spot publicitar. Spre exemplu, în procesul de mediabuying ne concentrăm eforturile pentru a cumpăra puncte de audiență în funcție de target și scopul produsului pe care trebuie să îl promovăm. Astfel, pentru unele branduri alegem o strategie TV tip cascade, în care difuzăm o zi da și una nu un film de prezentare sau spot video- spot tv. Este bine de știut și faptul că un procent de 50% din difuzări merge pe prime time, iar restul pe day time sau extra prime time. In afară de acest lucru, sunt urmați cu strictețe pașii de mai jos!

#1 Cercetarea de piață

Un aspect cheie al difuzării TV este identificarea clientului. Dacă nu ești sigur ce audiență este potrivită pentru un clip publicitar, o agențe de publicitate te poate ajuta cu cercetarea de piață. Este un pas esențial indiferent de metoda de promovare aleasă! Echipa noastră folosește acest lucru pentru numeroase campanii promoționale, inclusiv spot TV, spot radio, reclamă pe bloc, reclamă pe stradă, panou stradal și video film de prezentare.

#2 Sfera vânzărilor de produse

După ce audiența țintă a fost identificată, un alt pas important pentru promovarea TV este sfera vânzărilor de produse. Acest lucru se traduce simplu prin determinarea modului de distribuire a produsului tău: regional, local sau difuzare națională. O reclamă video este versatilă și se poate adapta ușor nevoilor tale. De aceea, este necesară identificarea tipului de difuzare, dar și impactul vizual dorit. Un preț pentru spot TV ia în considerare și acest aspect important al difuzării TV.

#3 Canale TV potrivite

O agenție de media va identifica canalele TV potrivite pentru brand-ul tău. Acest lucru contribuie și la stabilirea unui preț spot TV corect.

#4 Discută cu o agenție de publicitate în mod onest

Secretul promovării TV constă în colaborarea cu o agenție de publicitate în mod deschis. Acest lucru poate ajuta agenția de media să pună bazele unei strategii de marketing adecvate, care va putea obține cele mai bune rezultate cu un film de prezentare sau un spot publicitare. De asemenea, cu ajutorul informațiilor oferite se poate stabili și o ofertă promovare TV cu un preț pentru un spot TV ce include voice over, producția clipului publicitar și toate celelalte aspecte de mediabuying.(GRP,TRP etc )

Aceștia sunt primii pași de urmat pentru un spot publicitar. Colaborarea cu o agenție de publicitate  este cea mai bună abordare indiferent de nișa brand-ului tău!