Știați că cea mai des întâlnită întrebare în cadrul agenției noastre este cât costă publicitatea la tv? Ei bine, fiindcă dorim să vă ajutăm să faceți cea mai bună alegere pentru dvs., am creat acest articol în care discutăm despre pașii urmați pentru a stabili un preț pentru o campanie publicitară. Începând cu întâlnirea inițială și terminând cu ok-ul oferit pentru realizarea unei campanii tv, prețul publicității la tv depinde de toți acești pași!
Pasul 1: Prima întâlnire cu agenția noastră!
Fiecare client care ne contatează și ne intreabă despre cât costă publicitatea la tv, va primi același răspuns! Și acesta este o invitație la o intâlnire cu o parte din echipa AllMedia. Scopul nostru este de a stabili un preț corect pentru campania de publicitate, dar și de a descoperi cerințele și așteptările clienților noștri.
Astfel, în cadrul acestei întâlniri vom discuta detalii precum:
- tipul campaniei publicitare: spot video, clip publicitar, spot radio, panou stradal, OOH-uri, panou stradal ș.a.m.d.
- aria de distribuire: publicitate în țară, publicitate națională sau publicitate locală
- intervalul de difuzare: Prime time sau nu
- durata campaniei de publicitate, dar și perioada de difuzare
- audiența vizată de o campanie publicitară: gen, media de vârstă, interese ș.a.m.d
- particularitățile campaniei și materialele necesare pentru a crea un spot video, spot audio, clip publicitar ș.a.m.d
Tot in cadrul acestei întâlniri vă vom ruga să completați un chestionar cu detalii despre firma dvs. De asemenea, acest chestionar de producție va include informații esențiale pentru echipa noastră, precum target, buget și viziune asupra unei campanii de publicitate.
Pasul 2: Realizarea unui script și stabilirea unui cost estimativ!
După ce primim toate aceste informații, vom avea nevoie de timp pentru a le organiza și a determina potențialele costuri de producție. Astfel, echipa noastră va pune bazele unui script, un document in care se vor afla detalii despre producție, creație și scop.
Acest script ne va indica complexitatea proiectului dvs. Noi vom estima prețul unei campanii de publicitate in funcție de dorințele dvs., metoda de realizare a reclamei, locația, metoda de difuzare, dar și de echipa pe care o vom folosit. In general, indiferent dacă facem spoturi video sau reclame stradale, toată echipa AllMedia participă, incepând de la copywriter până la regizor, actori, macara și alte echipamente folosite.
După ce identificăm toate aceste detalii cu membrii echipei noastre, vom stabili o a doua întâlnire în care vă vom comunica un preț estimativ pentru o campanie de publicitate.
Pasul 3: Promovarea la tv și procesul de creație!
In acest punct, dacă dvs. ne oferiți ok-ul pentru estimarea de preț publicitate tv, echipa noastră va incepe să consolideze script-ul inițial. Acest lucru inseamnă că vom determina cea mai bună abordare pentru un clip publicitar, vă vom indruma în procesul de alegere între un voice over sau un video interactiv cu actori, dar vă vom oferi și sugestii legat de alte tipuri de publicitate pe care le puteți folosi in pararel cu un spot publicitar tv.
Concluzia
Acești trei pași reprezintă punctul de plecare în colaborarea noastră. Pe aceștia îi parcurgem pentru a face o estimare de preț campanie tv. Dar această cotație se poate schimba pe parcursul derulării proiectului dvs.! Așa că, indiferent dacă aveți nevoie de publicitate în țară sau publicitate locală, este bine de știut că o estimare de preț corectă poate fi oferită numai după ce echipa noastră stabilește primele detalii in colaborare cu dvs.